Nektelse og retur

VIKTIGT

Annullert / Klager / Returnerer - Produktet skal alltid returneres i vesentlig uendret tilstand, så vel som i originalemballasje med tilhørende emballasje.
Du som kunde er ansvarlig for risikoen for retur, som inkluderer risikoen for at produktet blir skadet eller går tapt under frakt.

Hvordan gjør jeg det?

Det er veldig enkelt, du skriver inn "Min konto" og velger "Mine varer turer". Se opp bestillingen din og der produktet du vil returnere og følg instruksjonene. Hvis du har noen problemer, kontakt kundeservice, og de vil hjelpe. For at kundeservice skal kunne hjelpe deg, trenger de e-postadressen som er knyttet til bestillings- og bestillingsnummeret.

KLAGE

Sjekk umiddelbart ved mottak av produktene at ingenting er skadet og at nummeret er riktig.
Klager må godkjennes av oss før varene returneres.
Skriv et brev med detaljert forklaring og legg den til forsendelsen.
Kopi av leveringsbilde / faktura. Det returnerte produktet må være ubrukt og feilfritt.
Transportskade på levering er rapportert direkte til respektive postkontor som forlot varene.

RETUR

Når du kjøper varer på Baresso.se, er 14 dager med tilbaketrekking alltid gyldig i samsvar med gjeldende lovgivning om forbrukerbeskyttelse.
Dette betyr at forbrukeren har rett til å heve kjøpet ved å varsle Baresso.se innen 14 dager etter at forbrukeren eller forbrukerens agenten fikk de bestilte varer (tilbakeholdelsestid) forutsatt at produktet er ubrukt, i vesentlig uendret tilstand, i ubrutt emballasje og ved mottak av kvittering.
På denne måten kan vi garantere at alle våre kunder kjøper et uberørt hårpleie og / eller skjønnhetsprodukt.
Baresso.se betaler tilbake til bankkonto på norsk bankkonto.
PS! Skriv også et brev med detaljert forklaring og legg det til forsendelsen.
Du er ansvarlig for eventuelle fakturaer, fraktkostnader på minst 125kr.
Fraktkostnader kan ikke refunderes.
Returnerer må godkjennes av oss før varene returneres.

IKKE GODKJENT RETUR

Hvis avkastningen ikke er godkjent, vil den bli returnert til avsenderen som belastes fraktkostnadene.
Produktet må ikke brukes eller smuss (gjelder også for parfymer og andre utenlandske lukter).
Hvis en klage er akseptert, har vi opptil tre ganger for å løse feilene som eksisterer.
Hvis en klage er akseptert, vil vi være ansvarlige for alle forsendelser.
Hvis en klage ikke aksepteres, vil produktet bli returnert til deg mot et gebyr.
Vær oppmerksom på at leverte frakt IKKE gjelder som retur eller ikke levert
Du må alltid hente en bestilt pakke, så kan du returnere den.

TVIST PROSEDYRE

Ved tvist mellom Baresso.se og kunden, vil vi be om en løsning ved hjelp av Klageråd. Vi vil følge anbefalingen fra Klagerådet.

Trenger du hjelp?

Ta kontakt med vår kundeservice, som er tilgjengelig på telefon på hverdager 11-13 eller send en epost, og vi svarer på det innen 24 timer.